چرا من از گوگل ريدر استفاده می كنم؟

مدت ها بود كه درباره نكات مثبت گوگل ريدر و فيد شنيده وخوانده بودم و تا چندی پيش زمان كوتاهی با آن می گذارندم ولی هيچ موقع برای من اهميتی را كه در اين چند ماه با آن سپری كردم را نداشت. و هميشه صفحه های رنگی و متفاوت سايت ها و وبلاگ ها برایم جذابيت بيشتری داشتند. حال مجالی يافتم چند خطی درباره آن بنويسم

شروع اين دوستی از اينجا آغاز شد.

تعداد بازديد سايت های روزانه من روز به روز بيشتر می شد و می توان به نوعی گفت سر به فلك می كشيد و همه اين سايت ها و وبلاگ ها بوك مارك می شدند در ابتدا برای اينكه آدرس  آن ها را هميشه داشته باشم در يك نوت پد ذخيره می كردم تا در روز مباد به كارم آيد امّا اين سايت ها هر روز فزونی می يافتند كه حسابشان به كلی از دستم در رفت…و در يك اتفاق ناگهانی مجبور شدم كه سيستم عامل كامپيوتر را عوض كنم خب بقيه ماجرا هم كه معلومه ازبين رفتن تمام آن بوك مارك های عزيز.

همين سبب شد كه من رو به گوگل ريدر بيارم و متوجه يكی از فوايد مهم آن شوم . سيستمی كه در هر مكان و هر زمانی هميشه بهترين سايت های شما را بدون اتلاف وقت و فی*ل*ترينگ دريك صفحه در دسترستان قرار ميده

گوگل ريدر تجربه خوبی بودی و هستی

یک دیدگاه برای ”چرا من از گوگل ريدر استفاده می كنم؟

  1. گوگل رید یکی از بهترین سرویس‌هاست، اما نباید تمام توجه بلاگرها به سمت گوگل رید معطوف باشه. دلیلش هم اینه که چه بسا لینک‌هایی باشند که هرگز به گوگل ریدر وارد نمی‌شوند

  2. کاملاً موافقم 🙂 می شه گفت بهترین فید خوان و اعتیاد آورین فید خوان هاست !!!
    خیلی هم اعتیاد آوره اگر با لایک خور همسایه باشید.

پاسخی بگذارید

