تبديل خانه به يك بيلبورد موفق

تبليغات هوشمندانه هميشه نقش تعيين كننده ای در موفقيت يك محصول يا يك مجموعه دارد. و آن چيزی كه اين روزها برايم جالب هست نحوه تبليغات كمپانی های مختلف است. جذب مشتری و بازاريابی هايی كه از مسير سنتی تلويزيونی و نشريات عبور كرده و وارد فضای تازه ای شده و بعضی از آنها هم علاوه بر رساندن صحيح پيام صاحبان آگهی بسيار تفكر برانگيز هستند و بايد گفت تصويرگر يك ذهن باز و خلاق . Adzookie ميتواند گواه خوبی بر اين مطلب باشد.

اين شركت تبليغاتی كه كارش ارسال تبليغات بر روی تلفن های همراه است برای معرفی خودش دست به يك طرح خلاقانه جالبی زده مديران اين شركت با ايجاد قرار دادهای سه ماهه الی يك ساله با مالكين ساختمان ها در سرتاسر آمريكا نمای ساختمان آن ها را بطرز جالبی نقاشی ميكنند بطوری كه تبليغ اين شركت بر روی نمای خانه قرار گيرد. در ضمن شرايط خوبی را برای صاحب خانه تعريف كرده اند كه تا حدودی آسودگی خاطر بيشتری را برای ساكنين منزل به همراه داشته ، طبق آن در هر زمانی مالكين منزل بنا به دلايلی قرار داد را فسخ كنند شركت موظف ميباشد خانه را به رنگ اوليه در آورد.
واقعا از اين دست تبليغات از نظر جذابيتی كه برای بيننده دارد بسيار ميتواند موفق عمل كند و حتی پاسخ مثبت تری از بيلبوردهای تبليغاتی برای صاحبان كالا يا مشاغل  به همراه داشته باشد.

حتما شما هم با تبليغات اين چنينی بسياری در سايت ها و يا مكان های مختلف برخورد داشتيد اگر لينك يا آدرسی از آنها داريد چه خوب هست در قسمت نظرات يافته های خودتان را با ديگران به اشتراك بگذاريد.

یک دیدگاه برای ”تبديل خانه به يك بيلبورد موفق

بیان دیدگاه